A Magyar Teátrumi Társaság megalapította a Színházat vegyenek! színházmarketing díjat

A legkreatívabb színházi marketing eszközök megtalálására hívatott díjra hat kategóriában lehet nevezni.

 

A magyar színházi élet egyre pezsgőbb, izgalmasabb és sokszínűbb. 2016-ban minden korábbi évnél több, összesen 6,7 millió színházjegyet vásároltak a magyar színházszeretők. A magyar színházi élet szereplői, a színházak egyre hatékonyabban és kreatívabban használják a reklám és marketing eszközöket. Ezt felismerve és elismerve a Magyar Teátrumi Társaság megalapította a Színházat vegyenek! színházmarketing díjat.

 

A hat kategória:

1. Az évad legjobb színházi plakátja

2. Az évad legjobb színházi nyomtatott kiadványa

3. Az évad legjobb színházi weboldala

4. Az évad legjobb színházi közösségi oldala

5. Az évad legjobb színházi széke

6. Az évad legjobb színházi büféje

 

A díjakért minden magyarországi színház, színházi társulat vagy színházi előadásokat befogadó intézmény indulhat.

A nevezéseket - regisztráció után - a szinhazbamentem.hu oldalon keresztül lehet feltölteni 2017. május 8. és május 21. között.

A szavazás május 22-én indul és május 28-án 12.00 óráig tart. Szavazni csak azok tudnak, akik legalább egy kategóriában indultak a pályázaton, saját nevezéseire természetesen egyik induló sem szavazhat.

Minden kategória győztese értékes marketing nyereménnyel lesz gazdagabb.

 

A pontos díj kiírás és a nevezés az alábbi linken érhető el:

https://szinhazbamentem.hu/bejelentkezes

 

A díjak átadására 2017. június 8-án a Pécsi Országos Színházi Fesztivál (POSZT) nyitónapján megrendezésre kerülő III. Színházat vegyenek! színházmarketing konferencián kerül sor. Az esemény célja, hogy a hazai és külföldi előadók segítségével, marketingstratégiák összehasonlításával, nemzetközi példák beemelésével, elemzésével, szakmai konzultáció segítségével hatékonyabbá válhasson a színházi marketing tevékenység.

 

http://magyarteatrumitarsasag.hu

 

Lntai József