Csapatban az uborkaföldön

A nyári hónapokban valamelyest alábbhagy az üzleti pörgés. A könnyebbnek tűnő napok ellenére a feladatok azonban csak látszólag csökkennek. Íme, néhány hasznos tipp Grant Cardonetól, az Entrepreneur.com szerzőjétől arra, hogyan vészeld át az uborkaszezont:

Döntsd el, hogy nem veszel vissza a tempóból! Figyelj oda, hogy mindenki ugyanolyan intenzitással végezze a munkáját. A nyári meleg ellenére ne lazsáljatok! Fogalmazz meg konkrét célokat, amelynek elérése érdekében mindent megtesztek. Ha megvan a kellő motiváció, működni is fog - és másokra is ösztönzőleg hatsz.

Építsd kapcsolatrendszered! Fókuszálj azokra a potenciális ügyfelekre, akik a júliust és az augusztust is intenzív munkával töltik. Kezdeményezz velük találkozót, építsd töretlenül a kapcsolati hálód! Légy nyitott, ismerj meg minél több embert, hiszen sosem lehet tudni, később melyik ismeretség válik majd kölcsönösen hasznossá.

Ne add fel! Először is szabadulj meg attól a tévhittől, hogy nyáron mindenki nyaral. Inkább gondold végig, vállalkozásod célközönsége minek örülne a legjobban, majd ragadd meg a munka kreatív oldalát. Csomagold újra termékeidet, alakíts ki új, extra szolgáltatást vagy vezess be egy különleges nyári témájú promóciót.

+1 Ne feledkezz meg arról, hogy a kiemelt partnereidnek most is jár a fokozott figyelem! Szervezz különleges, egyedi eseményeket, hogy megóvd az erős, stabil kapcsolatot a jövőben is. A lényeg, hogy érezzék a hűségükért viszonzott köszönetet.

 „Van egy szervezet, ahol a nyári uborkaszezon idején is lehet üzletet kötni, megrendeléseket szerezni, egymásnak kölcsönösen segíteni. A BNI® konkurenciamentes üzleti csoportjaiban az „Aki ad, az nyer®" filozófia mentén építhetik és mélyíthetik el kapcsolataikat a vállalkozók, mindez pedig jelentős eredményeket hoz számukra. Nem véletlen, hogy egyre többen szeretnék kiaknázni az itt adódó lehetőségeket, a személyes ajánlásokon alapuló üzleti modellt igénybe véve." - tette hozzá Ferling József, a BNI® Magyarország kommunikációs igazgatója.