Kiváló minőségű termékek között a nagymúltú sajtmárka -- Magyar Termék Nagydíjat kapott a Camping

Immár 15. alkalommal került meghirdetésre a Magyar Termék Nagydíjpályázat, hazánk legtekintélyesebb önkéntes tanúsítási rendszere.  A pályázat célja az volt, hogy elismerje és díjazza a kiváló minőségű magyar termékeket és szolgáltatásokat, valamint elősegítse a minőségtudatos szemlélet, a termékbiztonság, a fogyasztóvédelem általános szintjének emelését a gyártók, a termelők és szolgáltatók pozitív ösztönzésével.

A Magyar Termék Nagydíj elnyerésére kizárólag Magyarországon gyártott és forgalmazott termékekkel, illetve szolgáltatásokkal lehetett pályázni, itt nyert nagydíjat gyermekkorunk  kedvence, a lágy és könnyen kenhető, hagyományosan tömlős ill kördobozos formájáról könnyen felismerhető Camping sajt termékcsalád!

 

A Magyar Termék Nagydíj Pályázat első meghirdetése, azaz 1998. óta 284 nagydíjat ítéltek meg, közel 3.000 nemzetközi színvonalú termék, szolgáltatás népszerűsíti Magyarország legfontosabb kincsét, a szürke-állomány teljesítményét.  A Magyar Termék Nagydíj kitüntető cím a termék előállítójának, forgalmazójának megbízhatóságát tanúsítja, viselője számára biztosítja a fogyasztók általi pozitív megkülönböztetést. Kiváló reklámhordozó és alkalmazása nemcsak erkölcsi elismerést jelent, hosszú távon kiszámítható gazdasági növekedést indukál. Így válik a "Tanúsított Minőség Európai Útlevelévé!"

 

A Magyar Termék Nagydíj® Kitüntetô Cím elnyerését tanúsító okleveleket és a Hollóházi Hungarikum Nonprofit Kft. által készített egyedi trófeákat az Országgyűlés Gazdasági és Informatikai Bizottsága Elnöke adta át ünnepélyes keretek között a mai napon a Parlament Felsőházi Termében. A meghívott vendégek között helyet foglaltak a gazdaság és közélet kiemelkedő személyiségei, a diplomáciai testületek vezetői, a kereskedelmi diplomácia, vezető képviselői.

 

A közkedvelt Camping márkát gyártó ERU Hungária Sajtgyártó Kft. 1995-ben jött létre, a Budapesti Tejipari Rt. Budafoki sajtömlesztő üzemének megvásárlásával, fő tevékenysége az ömlesztett sajtok gyártása. A cég megvásárlásakor olyan ikonikus hazai sajt márkák kerültek új tulajdonba a CAMPING mellett, mint a MACKÓ, MARGARÉTA, CSÁRDÁS, ÖCSI, HÓVIRÁG stb.  A megvásárolt gyár 1996-1999 között a korszerű gyártási igényeknek megfelelően  felújításra került, az épületek mellett új gépsor és technológia került meghonosításra. A fejlesztésekből eredő kapacitásnövekedés eredményeképpen innentől kezdve nemcsak belföldre, de külföldre is értékesítenek, itthon már szinte minden hazai láncban megtalálhatóak a termékeik.

 

A kiváló minőségű ömlesztett sajt előfeltétele a magas minőségű alapanyag.Az ERU Hungária finom krémsajtjai valódi sajtokból és  kiváló alapanyagokból készülnek, a modern gyártási technológiának köszönhetően ízletesek és hosszú élettartamúak.

 

Ez év tavaszán megújult a több évtizedes múlttal rendelkező  CAMPING márka.  A termékek új csomagolást kaptak, a sajtkrémek pedig még lágyabbak lettek. A már jól ismert és hagyományos íz világú tömlős, kördobozos illetve szendvics-sajtszeletes kiszerelésű sajtok mellett olyan izgalmas ízesítések is színesítik a termékválasztékot, mint a zamatos Füstölt sajtos vagy az extravagánsan modern Medvehagymás íz. Innovációként jelentkezik a diétázók számára kifejlesztett csökkentett zsírtartalmú Fitt termékcsalád, vagy a másik ínycsiklandó kedvenc, a Camping Rántani és Grillezni való sajt.   A gyártó emellett nagyszabású, országos nyereményjátékkal egybekötött kampányt is indított, ahol a játék ideje alatt  „Sajtoljon ki egy kis dugipénzt magának!" címmel a szerencsések megnyerhették a 40db 50 000 Ft értékű bankkártya egyikét, vagy a fődíjat, a 100 000 Ft havi fizetést egy éven keresztül.