Túró Rudi azt üzente: Rekord részvétel az új Pöttyös játékbajnokságban

 www.pottyos.huwww.pottyos.hu

Hatalmas sikerrel fut a Pöttyös márka online játékbajnoksága, a Netmérettetés 2007. A népszerű játék már a külföldi rajongók számára is elérhető, köszönhetően az októberben indított angol nyelvű weboldalnak, melyet a Pöttyös azért hozott létre, hogy a Magyarországon élő külföldiek is hozzájuthassanak a márkával kapcsolatos minden fontos információhoz.

A Pöttyös márka magyar nyelvű honlapját kampány és aktivitások nélkül is naponta mintegy félezer látogató tekinti meg, de jelentősebb aktivitások idején a látogatók száma akár 18.000-20.000-re is megnőhet. A Pöttyös úgy véli, hogy a fogyasztók egyre inkább a website-ot tekintik a márkával kapcsolatos első számú tájékozódási eszköznek, ezért elengedhetetlennek találta, hogy a Magyarországon élő külföldi rajongókat is megszólítsa, méghozzá angolul.

„A 2007 október 4-től induló angol nyelvű honlap elindításával az volt a célunk, hogy a Magyarországon élő külföldiek is megismerhessék a márka történetét, és hozzájuthassanak minden lényeges a márkával kapcsolatos információhoz. Az angol nyelvű márkaoldal készítésekor azt tartottuk leginkább szem előtt, hogy a márka értékeit tükrözze vissza és releváns tartalmat nyújtson a nagyon széles fogyasztói bázisnak, illetve valamennyi célcsoportnak." - mondja Nyeste Dániel, a Friesland Hungária zRt. Senior Brand Managere. Felmérések szerint a Pöttyös oldalra látogatók körében különösen kedveltek az élmény és közösségi funkciók - ilyen a márkablog is -, amely a márka hivatalos információit könnyedebb hangvételben tárja a fogyasztók elé. Miután a fogyasztók véleménye nagyon fontos a márka számára itt van lehetőség arra is, hogy a fogyasztó interaktív módon kapcsolatba kerülhessen a Pöttyös csapattal. Hasonló közönségformáló célt szolgál a nemrégiben indult fórum, az üzenetküldés lehetősége, valamint a „Ti küldtétek" galéria is- amely immár angolul is elérhető, akárcsak a márka rendkívül népszerű, ezreket megmozgató internetes játékbajnoksága.

A Pöttyös tavaly első ízben rendezett online játékbajnokságot, amely hatalmas sikert aratott. Akkor 4 hét alatt közel 10.000 regisztrált felhasználó vett részt a bajnokságban. A tavalyi bajnokság során kialakult többszáz fős „magból" álló játékos csapat idén is türelmetlenül várta, hogy mikor teheti próbára ügyességét, ezért a Pöttyös október végén ismét meghirdette 4 héten át tartó versenyét a vállalkozó szellemű és kiváló logikai érzékkel rendelkező játékosok számára. A játék lényege, hogy egérrel irányítva kell bevezetni a piros pöttyöt a lyukba. Ez csak látszólag tűnik egyszerűnek, hiszen rá kell jönni, hogyan kerülhetők ki az akadályok, hogyan nyithatók az ajtók és hogyan vehető fel az összes plusz pontot jelentő gyümölcs.

„Az idei versenyre még a tavalyinál is több játékost várunk, szeretnénk megduplázni a tavalyi résztvevőszámot. Erre annál is inkább jó esélyt látunk, mivel az új játékok még a tavalyinál is izgalmasabbra és látványosabbra sikerültek, köszönhetően annak a programozókból és Flash fejlesztőkből álló négy fős csapatnak, amely több mint 3 hónapon keresztül dolgozott az idei újdonságok technikai kifejlesztésén. Ügyességüket dicsérik a technikai csemegék, pl. a mesterséges intelligenciával bíró játék-elemek, amelyek többek között képesek a játékosok „követésére" is. A retro érzés kedvelői a bónuszként megjelenő, régi kvarcjátékokra valamint az egykori C64-es játékokra „hajazó" játékoknak örülhetnek, amelyek „játék a játékban" jelleggel tűnnek fel időközönként."- mondja Nyeste Dániel.

Az indulás bízhatónak tűnik, a résztvevőszám már az idei bajnokság első néhány napja alatt megközelítette a tavalyit, 5 nap alatt már több mint 7 ezer a résztvevők száma. „Idén nem csak a játékok sokkal izgalmasabbak, hanem az ajándékok is: Pöttyös Dell laptopot és az Apple legújabb generációs médialejátszóját - iPod Touch-ot lehet nyerni.

Bár a  honlap márkaimázsra gyakorolt hatása nehezen mutatható ki, a Pöttyös úgy gondolja, hogy az nagymértékben hozzájárul a márka és a fogyasztók közötti élő, interaktív kapcsolathoz. A márka külön büszke arra, hogy honlapjának interaktív lehetőségei a fórumok és a különféle blogok korosztálytól függetlenül képesek megszólítani a Túró Rudi fogyasztókat és ezt várja angol nyelvű site-jától is.

Az angol nyelvű oldal és a játékbajnokság technikai fejlesztését egyaránt az ODITECH Stúdió végezte. A Netmérettetést a márka többek között saját hírlevelében is népszerűsíti, melyet több mint 30.000 címre postázott. Emellett a releváns internetes oldalakon banner kampánnyal hívja fel a figyelmet a játékra.

http://www.pottyos.hu/