Automata cenzor ügyfélszolgálatos chat rendszerekhez

A Vulfi elnevezésű fejlesztési projekt 2013. augusztus végén lezárult. Az Európai Unió által finanszírozott kutatás keretében elkészült vulgaritás érzékelő és kommunikációs stílust azonosító motort a Nextent Informatika Zrt. elsőként saját termékébe a Yepna-ba építette be. A fejlesztés eredeti céljainak megfelelően az elkészült motort más érdeklődők is beépíthetik saját alkalmazásaikba. Az új funkciót a cég első körben a már meglévő Yepna rendszer felhasználói számára kívánja felkínálni.

 

A fejlesztési projekt fő célkitűzése egy olyan többnyelvű felügyelőeszköz kifejlesztése volt, mely ellenőrzi, elemzi, és szükség esetén kijavítja a hivatalos ügyintézők ügyfélszolgálati chat-kommunikációját. A protokoll-előírások naplózására, valamint a kapcsolattartó stílusának elemzésére szolgáló modul tovább növelheti az ügyfelek elégedettségét mindazon cégeknél, ahol online ügyfélszolgálat is üzemel.

 

Az eredeti terveknek megfelelően a magyar és az angol nyelvek mellett a rendszer elkészült még lengyel, svéd, bolgár és japán nyelven is. A fejlesztők a fenti nyelvekre készítették el a rendszer működésének alapjául szolgáló protokoll- és vulgáris kifejezések listáját, de a lista a későbbiekben a rendszer nyelv-független összetevőinek köszönhetően tetszőleges számú nyelvre bővíthető majd.

 

A piacon újdonságnak számító megoldással a cég a hazai piacon túl a nemzetközi piacon is meg kíván jelenni, az alkalmazott technológiák és módszertanok nyelvfüggetlenségének köszönhetően.

 

A fejlesztés 2011 negyedik negyedévében indult, az első prototípus tesztelése jelenleg előkészítés alatt van. A kutatás-fejlesztési projekt a cég Budapesten található innovációs központjában valósul meg. A KMOP-2011-1.1.4/A azonosító szám alatt futó beruházást az Új Széchenyi Terv keretében az Európai Unió 85 millió forinttal támogatta.

 

 

www.nextent.hu